Zamówienie
Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym?
Przy każdym produkcie znajdziesz duży pomarańczowy przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”. Kliknij, aby dodać wybrany produkt do koszyka.
Po dodaniu produktu do koszyka system zapyta Cię, czy chcesz kontynuować zakupy (opcja „Kontynuuj zakupy”), czy przejść do złożenia zamówienia (opcja „Złóż zamówienie”).
Po wybraniu opcji „Zamów” zostaniesz przeniesiony do koszyka.
Jeśli chcesz zamówić większą ilość wybranego produktu, możesz zwiększyć jego ilość w koszyku lub na karcie produktu.
Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w polu, które pojawi się po kliknięciu znaku plus w sekcji „Mam kod rabatowy”.
Kliknij przycisk „WYSYŁKA I PŁATNOŚĆ”, aby wybrać metodę płatności i wysyłki.
Jeśli nie jesteś zalogowany, zostaniesz przeniesiony na stronę logowania. Możesz zalogować się na swoje konto, utworzyć nowe konto lub wybrać opcję „KUP BEZ REJESTRACJI”. Jeśli robisz zakupy w naszym sklepie po raz pierwszy, zalecamy zalogowanie się na swoje konto lub utworzenie nowego. Za pomocą swojego konta możesz mieć dostęp do historii zamówień, dzięki czemu kolejne zakupy zrobisz jeszcze szybciej!
Wybierz metodę płatności i metodę wysyłki.
W ostatnim kroku kliknij przycisk „ZAMÓW”. Następnie otrzymasz powiadomienie informujące o przetworzeniu zamówienia i numer zamówienia, który powinieneś zapisać.
Jak mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Nasi specjaliści czekają na Twój telefon od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00. Czy chcesz złożyć zamówienie telefonicznie? Jest to bardzo proste i nie zajmie Ci więcej niż kilka minut. Zobacz, jak przygotować się do zakupów telefonicznych.
Przygotuj swoje dane:
- Numer kontaktowy (będzie potrzebny do skontaktowania się z kurierem).
- Adres e-mail.
- Adres wysyłki (miasto, kod pocztowy i ulica).
Przygotuj identyfikatory swoich produktów przed skontaktowaniem się z naszymi specjalistami z infolinii. Pozwoli to sprawnie przeprowadzić proces zamówienia i przyspieszy realizację zamówienia.
Zadzwoń pod numer telefonu +48 17 247 22 28 i podaj specjaliście identyfikatory produktów, które chcesz zamówić.
Czy muszę posiadać konto, aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym?
Nie, nie musisz zakładać konta, aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym, zalecamy jednak jego założenie. Konto jest bezpłatne i można je utworzyć w kilka minut. Dzięki temu będziesz mieć szybszy dostęp do historii swoich zamówień i będziesz mógł szybciej dokonywać zakupów w naszym sklepie internetowym.
Czy wszystkie produkty są dostępne w sklepie internetowym?
Przy każdym produkcie znajdziesz informację o tym, czy produkt jest dostępny w magazynie oraz ile trwa realizacja zamówienia. Nasi specjaliści skontaktują się z Tobą, jeśli czas realizacji zamówienia będzie dłuższy niż podany na karcie produktu.
Czy ceny produktów w sklepie internetowym są aktualne i ostateczne?
Tak, ceny produktów podane w sklepie internetowym są cenami brutto i są ostateczne.
Gdzie na paragonie znajdę numer zamówienia?
Numer zamówienia znajdziesz pod kodem kreskowym na dole paragonu.
Gdzie na fakturze znajdę numer zamówienia?
Numer zamówienia znajdziesz w dwóch miejscach na fakturze: w prawym górnym rogu faktury pod kodem kreskowym oraz po lewej stronie pod tabelą podsumowującą zamówienie, na środku faktury.
Dlaczego produkt zniknął z mojego koszyka?
Rezerwacja towaru następuje dopiero po złożeniu zamówienia. Jeśli produkt cieszy się dużą popularnością lub jest dostępny w niewielkiej liczbie, może być dostępny po dodaniu go do koszyka, ale nie przy finalizacji zakupu. Zalecamy szybkie złożenie zamówienia, aby mieć pewność, że nie przegapisz zamówionego produktu.
Jakie dokumenty otrzymam odnośnie zamówionych produktów?
Do każdego zamówienia dołączamy formularz zwrotu/reklamacji i paragon. Do produktów, które tego wymagają, dołączane są m.in. instrukcja użytkowania i karta gwarancyjna.
Adres kontaktowy: [email protected]