Wysyłka i dostawa
Jakie są opcje dostawy?
Składając zamówienie w naszym sklepie internetowym lub telefonicznie, możesz wybrać jedną z kilku opcji dostawy. Poznaj je i wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada.
Jakie są koszty wysyłki krajowej i międzynarodowej?
Koszty wysyłki zależą od zamówionych produktów. Aktualne koszty dostawy konkretnego produktu znajdziesz na karcie produktu, w zakładce „DODAJ DO KOSZYKA”.
Wysyłka za granicę
- Dokładny koszt wysyłki Twojego zamówienia do krajów Unii Europejskiej zostanie obliczony po podaniu adresu dostawy w trakcie składania zamówienia.
- Należy pamiętać, że nie wysyłamy zamówień do krajów spoza Unii Europejskiej.
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności produktu w magazynie. Przy każdym produkcie znajduje się informacja o przewidywanym czasie dostawy (znajdziesz ją w tabeli pod przyciskiem „DODAJ DO KOSZYKA”). Jeśli produkt jest niedostępny, nie będzie można go dodać do koszyka.
Przypominamy, że pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00. Realizacja zamówień składanych w weekendy i święta może potrwać nieco dłużej niż zwykle.
Czy otrzymam powiadomienie o dotarciu mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia poinformujemy Cię o wysyłce i szacowanym czasie dostawy. Informacje zostaną wysłane na podany przez Ciebie adres e-mail i numer telefonu.
Czy mogę sprawdzić zawartość przesyłki przed zapłaceniem kurierowi?
Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem niezależnej firmy spedycyjnej. Kurier nie pozwoli Ci otworzyć przesyłki przed uiszczeniem opłaty, ponieważ jego obowiązkiem jest wyłącznie dostarczenie przesyłki w nienaruszonym stanie pod wskazany adres.
Czy widzisz, że przesyłka jest uszkodzona? Otworzyć przesyłkę w obecności kuriera można dopiero po uiszczeniu opłaty i potwierdzeniu odbioru. Jeśli w środku znajdziesz uszkodzone produkty, otrzymasz zwrot pieniędzy lub zostaną one wymienione na nowe. W przypadku stwierdzenia niezgodności kurier spisze protokół szkody, który będzie podstawą reklamacji.
Czy przesyłka może zostać wysłana na inny adres niż ten podany przy zakładaniu konta?
Tak, przesyłkę można wysłać na inny adres. Podczas składania zamówienia system automatycznie pobiera dane adresowe podane podczas rejestracji konta. Jeśli chcesz odebrać przesyłkę pod innym adresem, wystarczy, że podczas składania zamówienia wpiszesz nowy adres dostawy.
Czy mogę umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru?
Podczas składania zamówienia nie ma możliwości ustalenia z kurierem konkretnej godziny odbioru przesyłki. Kurierzy dostarczają przesyłki w godzinach 9:00-17:00. Niektórzy kurierzy mogą próbować skontaktować się z Tobą telefonicznie w celu omówienia szczegółów dostawy.
Następnie będziesz mógł ustalić konkretny czas dostawy.
Co się stanie z moją przesyłką, jeżeli kurier nie zastanie mnie pod podanym adresem dostawy?
Jeżeli kurier nie zastanie Cię pod wskazanym adresem dostawy, przesyłka zostanie wysłana do punktu odbioru DPD, gdzie będzie czekać na Ciebie przez 3 dni. Po upływie tego okresu przesyłka zostanie do nas odesłana.
Jak mogę zmienić datę dostawy mojego zamówienia?
Jeżeli w dniu dostawy nie będzie Cię w domu lub z jakiegoś powodu nie będziesz mógł odebrać przesyłki od kuriera pod wskazanym adresem, możesz zmienić datę dostawy na stronie kontaktując się z przewoźnikiem telefonicznie lub na stronie internetowej przewoźnika.