I-BEAM - I-Beam wymyślone specjalnie dla obręczy Laser Disc w 1994 roku,
to wyróżniające się, centralne wzmocnienie przeciwdziała siłom powstającym z naprężeń od szprych oraz przeciwdziała skręceniu rawki usztywniając ją,
UNBENDIUM BULGE - Dodatkowa warstwa aluminium na ściance rawki ma za zadanie usztywnić całą konstrukcję,
dodatkowo sprawia iż cała konstrukcja jest mocniejsza, a przyrost masy niewielki,
ta technologia wykorzystywana jest w obręczach LaserDisc,
TCS 2.0 – Profil obręczy TCS został zaprojektowany specjalnie do opon TCS lub UST ale z powodzeniem można go stosować również z systemami dętkowymi,
profil ten zwiększa sztywność całej konstrukcji. Podczas montażu opon bezdętkowych (TCS lub UST) z użyciem obręczy TCS potrzeba dużo mniejszego ciśnienia początkowego by napompować oponę,
w większości przypadków można poradzić sobie zwykłą ręczną pompką,
dodatkowy rowek z taśmą zapobiega przerywaniu taśmy uszczelniającej,
4D – Nowy proces nawiercania otworów stosowany w kołach Stryker oraz obręczach Frequency powoduje idealne dopasowanie szprych do rawki,
nawiercenie otworów pod katem powoduje redukcje naprężeń w szprychach i zwiększa ich wytrzymałość.