rowery elektryczne zwiększają wrażenia z jazdy, po prostu zapewniając więcej za mniej,
większy dystans, więcej okrążeń, więcej podjazdów i więcej zjazdów,
z tymi wszystkimi „obyczajami”,
coraz większa waga nieustannie uderza w elementy e-roweru,
aby sprostać postępowi technologicznemu nowoczesnych e-rowerów, zaprojektowaliśmy nasze obręcze HTZ z większą ilością materiału w każdym obszarze profilu obręczy,
każda ściana felgi jest o 20-30% grubsza w porównaniu do standardowych obręczy,
zastosowaliśmy naszą technologię I-Beam, aby zapewnić, że żadne obciążenie nie będzie zbyt duże dla tych felg,
wszystkie obręcze HTZ są bezdętkowe TCS 2.0 offset wynosi 6 mm, a ilość szprych to 32 co zapewnia kompatybilność z szeroką gamą piast, w które wyposażane są rowery elektryczne, począwszy od e-wspomaganych rowerów szutrowych do rowerów zjazdowych z podwójną koroną amortyzatora,
technologie:,
TCS 2.0 - Profil obręczy TCS został zaprojektowany specjalnie do opon TCS lub UST ale z powodzeniem można go stosować również z systemami dętkowymi,
profil ten zwiększa sztywność całej konstrukcji,
podczas montażu opon bezdętkowych (TCS lub UST) z użyciem obręczy TCS potrzeba dużo mniejszego ciśnienia początkowego by napompować oponę,
w większości przypadków można poradzić sobie zwykłą ręczną pompką,
dodatkowy rowek z taśmą zapobiega przerywaniu taśmy uszczelniającej.