koła Proterra Light i23 sprawdzają wszystkie możliwości szybkiego i lekkiego zestawu kół,
wewnętrzna szerokość obręczy 23 mm zapewnia optymalny profil opony dla opon szosowych i szutrowych w zakresie od 30 do 42 mm,
jego profil z otwartą wnęką ma cienkie, zoptymalizowane pod względem masy ścianki, które zapewniają idealne połączenie sztywności, sprężystości i wydajności,
stonowana grafika na piaskowanym wykończeniu zapewnia, że te koła nie będą się kłócić z kolorami Twojego wymarzonego roweru,
nie skąpiliśmy też piast,
najwyższej klasy łożyska EZO, szybka piasta z 6 zapadkami i 5 stopni zazębienia zapewniają wygląd, dźwięk i wrażenia, jakich oczekujesz od wysokiej klasy zestawu bezdętkowego.,
użycie: przygoda / żwir / Cyclocross,
felgi zasługiwały na połączenie z wysokiej jakości piastami, które dodatkowo poprawiają osiągi lekkiego, niezawodnego zestawu kół,
piasty Frequency mają konstrukcję z 6 zapadkami o niskim oporze, które naprzemiennie stykają się między dwoma zestawami grup po 3 zapadki, aby zapewnić responsywne 5-stopniowe zazębianie piasty,
wytrzymały nylonowy pasek, który znajduje się pomiędzy obręczą a taśmą do opon bezdętkowych, aby zapobiec wciskaniu się taśmy bezdętkowej w otwory na szprychy i zapewnia gładkie połączenie opony z obręczą,
gładka powierzchnia ułatwia montaż opony, zapobiegając ucieczce powietrza wokół stopki przy każdym wcięciu podczas pompowania,
solid Strip chroni również hermetyczny system przed przebiciem w przypadku złamania szprychy,
potrzebujesz pewności, że Twoje koła gravelowe zapewnią lekkość, ale nadal wytrzymają całe sezony jazdy?,
koła Proterra Light i23 i i25 zapewniają długoterminową niezawodność dzięki zaplotowi na trzy krzyże.
Informacje dodatkowe:
rowery z kierownicą baranią z oponami w zakresie 32-40 mm najlepiej łączyć z wewnętrzną szerokością obręczy 23 mm, podczas gdy wewnętrzna szerokość obręczy 25 najlepiej nadaje się do tych samych rowerów z oponami 41-50 mm,
wybór odpowiedniej szerokości wewnętrznej obręczy dla opon, na których jeździsz, zoptymalizuje objętość powietrza i profil opony dla konkretnego zestawu opon i obręczy,
koła Proterra są ręcznie budowane w naszym zakładzie produkującym koła,
nasz zespół czarodziejów kół łączy, napina i okleja każdą Proterrę z taką samą dbałością o szczegóły, z jaką zapewniają własne koła,
to praktyczne podejście pozwala nam śmiało stać za naszymi kołami jako najbardziej niezawodni na rynku,
KOMPATYBILNOŚĆ BEZDĘTKOWA TCS to nasz znormalizowany system obręczy/opony do opon bezdętkowych, zaprojektowany w celu spełnienia międzynarodowych standardów ETRTO i zapewnienia niezrównanej wydajności i niezawodności bezdętkowej,
komponenty TCS zmniejszają wagę, zwiększają przyczepność, praktycznie eliminują przebicia i ugruntowały swoją pozycję jako najbardziej niezawodny dostępny system bezdętkowy,
nasz system TCS obejmuje opony, felgi, taśmy, uszczelniacze i zawory, aby zapewnić kompleksowy pakiet niezrównanej wydajności i niezawodności bezdętkowej,
każda felga Proterra korzysta z naszego systemu TCS (Tubeless Compatible System) i jest dostarczana z zainstalowanym Solid Strip, taśmą do opon bezdętkowych TCS i zaworami z czarnego stopu,
oznacza to, że wszystkie koła Proterra są gotowe na opony bezdętkowe i uszczelniacz zaraz po wyjęciu z pudełka,
niezawodny stop 6069 Obręcze Proterra są wytłaczane z głównego stopu aluminium 6069 firmy WTB, aby zoptymalizować wytrzymałość, podczas gdy wykończenie kulkowe i trwałe naklejki sprawiają, że Twoje koła wyglądają świeżo,
nasze szeroko zakrojone testy wykazały, że inne stopy z serii 6000 są mniej odporne na uderzenia, podczas gdy sztywniejsze stopy z serii 7000 powodują ostrzejszą jazdę i mają tendencję do zwiększania spłaszczeń,
wszystko to sprawia, że koła WTB Proterra zapewniają zgodność, jakiej oczekujesz podczas pierwszej jazdy, oraz długowieczność, jakiej oczekujesz podczas każdej kolejnej jazdy.