koła gravelowe CZR i23 zostały zaprojektowane tak, aby zminimalizować wagę, jednocześnie łącząc sztywność i elastyczność, aby zmaksymalizować przenoszenie mocy i zwiększyć komfort,
obręcze CZR i23 mają głębokość przekroju 24 mm, aby zmaksymalizować transfer energii, zmniejszyć wagę, poprawić ugięcie pionowe i zmniejszyć zmęczenie rowerzysty, podczas gdy haczykowata stopka poprawia również trzymanie opony szosowej lub gravelowej pod wysokim ciśnieniem,
wzmocnione łoża szprych poprawiają ogólną wytrzymałość i trwałość kół, jednocześnie minimalizując wagę w obszarach, w których potrzebna jest mniejsza wytrzymałość, a co za tym potrzeba mniej materiału,
obręcze CZR i23 mają 3 mm asymetryczne przesunięcie szprych i głębokość przekroju 24 mm, aby poprawić sztywność promieniową i zmaksymalizować przenoszenie energii bez wpływu bocznego wiatru, jak inne koła o wyższych profilach,
wytrzymały nylonowy pasek, który leży pomiędzy obręczą a taśmą do opon bezdętkowych, aby zapobiec wciskaniu się taśmy do opon bezdętkowych w otwory szprych i zapewnia gładkie połączenie opony z obręczą,
gładka powierzchnia ułatwia montaż opony, zapobiegając ucieczce powietrza wokół stopki przy każdym wcięciu podczas pompowania,
solid Strip chroni również hermetyczny system przed przebiciem w przypadku złamania szprychy,
koła szutrowe CZR i23 z 24 szprychami mają wzór plecenia na 2 krzyże, aby zwiększyć sztywność promieniową i zmniejszyć wagę,
koła CZR i23 z 28 szprychami mają splot na 3 krzyże, aby zwiększyć trwałość, a jednocześnie zapewnić dużą sztywność promieniową dzięki dodatkowym szprychom.
Informacje dodatkowe:
najlepsze na świecie obręcze z włókna węglowego zasługiwały na połączenie z wysokiej jakości piastami, które dodatkowo poprawiają osiągi lekkiego i niezawodnego zestawu kół z włókna węglowego,
piasty Frequency mają konstrukcję z 6 zapadkami o niskim oporze, która naprzemiennie styka się między dwoma zestawami grup po 3 zapadki, aby zapewnić responsywne 5-stopniowe zazębianie piasty,
piasty Frequency połączone z obręczami CZR i23 są wyposażone w lekkie sprężyny zapadkowe, które minimalizują opór, a tym samym poprawiają wydajność,
szprychy Pillar racing, które są kute na zimno w aerodynamiczny kształt skrzydła, który zmniejsza opór na końcu każdej szprychy,
w rezultacie szprychy skrzydełkowe poprawiają ogólną wydajność, zachowując jednocześnie wagę tradycyjnych płaskich szprych,
wszystkie koła CZR i23 są wyposażone w sprawdzone nyple ze stopu aluminium Sapim, aby jeszcze bardziej zmniejszyć całkowitą wagę koła, a jednocześnie podnieść wymagania wytrzymałościowe dla kół gravelowych.