UWAGA! FOTELIKI W OPAKOWANIACH ZBIORCZYCH. MINIMALNE ZAMÓWIENIE 3 SZTUKI!,
Jak każdy czujny strażnik, Body Guard chroni dziecko podczas jazdy na rowerze. Nowoczesne wzornictwo odzwierciedla wszystko, co sugeruje nazwa: bezpieczeństwo, ochrona, niezawodność i spokój. Nic nie jest pozostawione przypadkowi, a każdy szczegół wykracza poza minimum, jakie narzucają wymogi europejskiej normy EN14344.,
Oparcie jest większe, także większe boki mają wzmocnić ochronę głowy dziecka w razie upadku. Nogi są dobrze chronione dzięki bardziej zamkniętej konstrukcji fotelika, która działa jak tarcza w razie wypadku. Podnóżki są regulowane z tyłu. Pasy bezpieczeństwa mają trzy stopnie regulacji wysokości. Siedzisko może być przesuwane do 3 różnych pozycji poziomych, aby zachować właściwy środek grawitacji. Trwałość i niezawodność łączą się z komfortem i luksusem: pozycja siedząca jest bardziej komfortowa i specjalny ergonomiczny kształt zagłówka pozwala głowie dziecka do wypoczynku jednocześnie w trakcie noszenia kasku, eliminuje ewentualną dokuczliwą niewygodę lub ból karku. Tylny element odblaskowy sprawia, że fotelik jest bardzo widoczny przez kierowców samochodów. Body Guard: bezpieczeństwo, pewność i niezawodna ochrona!,
Zapięcie zostało całkowicie zaprojektowane od nowa. Kompaktowy design - 109x94x78mm - pozwala na bardzo łatwy montaż nawet na ramach z ograniczonym miejscem dostępu. Regulowana obejma daje możliwość dopasowania do różnych średnic ramy.Dodatkowym atutem jest umiejscowienie śrub od strony kierownicy, a nie od strony koła, dzięki czemu swoboniej i solidniej można dokręcić zapięcie. W ramach bezpieczeństwa zapięcie zostało wyposażone w zamek blokujący, otwierany za pomocą kluczyka.,
Fotelik przeznaczony jest dla dzieci o maksymalnej wadze 22 kg.,
Długość oparcia: 49,5cm.,
Długość podnóżków: 25cm.,
UWAGA! WSZYSTKIE FOTELIKI OKBABY OD 30 STYCZNIA 2017 SĄ WYPOSAŻONE FABRYCZNIE W:,
PRĘT TONDO GRADI 114 stopni ZN+H70 -,
OKB-37430700,
Przeznaczony do małych ram damki, do rowerów 27,5"-29”. Może być użyty w celu,
uzyskania większego „skoku” amortyzacji fotelika, czyli zwiększenia prześwitu pomiędzy bagażnikiem lub kołem..